Často kladené otázky

 

Ako sa zaregistrujem ak som zákazníkom HEINEKENu?

1) Na prihlasovacej stránke kliknite na „Nemáte účet? Zaregistrujte sa!“

2) Je potrebné vyjadriť súhlas so zásadami ochrany súkromia a používaním súborov cookies kliknutím na tlačidlo „Rozumiem a potvrdzujem“

3) Kliknite na „Nakupujem priamo od spoločnosti HEINEKEN“

4) Zadajte Vaše osem-miestne zákaznícke číslo, ale na začiatok vpíšte dve nuly (napríklad: 0012345678)

5) Vyplňte formulár údajmi o Vás a Vašej prevádzke

6) Overte, že ste človek kliknutím na „Nie som robot“

7) Odošlite formulár kliknutím na tlačidlo „Odoslať“

Po odoslaní formulára Vám bude zaslaný email potvrdzujúci prijatie žiadosti s Vašimi údajmi. Náš tím overí tieto údaje a potvrdí Vašu žiadosť.

 

Ako sa môžem stať zákazníkom HEINEKENu pokiaľ ešte od Vás nenakupujem?

1) Na prihlasovacej stránke kliknite na „Nemáte účet? Zaregistrujte sa!“

2) Je potrebné vyjadriť súhlas so zásadami ochrany súkromia a používaním súborov cookies kliknutím na tlačidlo „Rozumiem a potvrdzujem“

3) Vyplňte formulár údajmi o Vás a Vašej prevádzke

3) Overte, že ste človek kliknutím na „Nie som robot“

4) Odošlite formulár kliknutím na tlačidlo „Odoslať“

 

Po odoslaní formulára Vás čoskoro kontaktuje člen nášho tímu.

  

Zabudol som heslo

1) Na prihlasovacej stránke kliknite na „Zabudli ste heslo?“

2) Zadajte Vašu emailovú adresu, ktorú ste použili pri registrácii

3) Overte, že ste človek kliknutím na „Nie som robot“

4) Kliknite na „Požiadať o nové heslo“

Následne Vám príde email s URL adresou, na nastavenie nového hesla.

 

Mám viac ako jednu prevádzku. Ako môžem vidieť všetky informácie na jednom mieste? 

 

Ak máte viacero prevádzok, môžete si ich prezerať pod jedným účtom. 

 

1) Ak vám už bol nastavený skupinový účet, vedľa vášho mena navrchu stránky by ste mali vidieť malú šípku. Po kliknutí na túto šípku sa vám zobrazí zoznam vašich prevádzok s možnosťou vybrať konkrétnu prevádzku. 

2) Ak vám skupinový účet ešte nebol nastavený, kontaktujte, prosím, náš tím. Pošlite e-mail na adresu partner@heineken.com s číslami účtu a ich e-mailovými adresami, ktoré by ste chceli spojiť. 

 

 

Mám inú otázku.  

 

V prípade akýchkoľvek otázok Vám poradí náš ochotný tím na bezplatnom telefónnom čísle 0800 611 611. Ak preferujete písomnú komunikáciu, neváhajte nás kontaktovať cez e-mail na adrese partner@heineken.com alebo kliknutím sem. Veľmi radi Vám poradíme, či už budete mať otázky ohľadom doručovania, objednávania, platby za tovar alebo iný dotaz.